29.10.09

Περαστικά μας

Κουράγιο κάνε, τώρα θα μου πεις,
μα εσύ δεν έφαγες σκουπίδια παρακμής
Περαστικά, κουράστηκα να τρώω φτηνά σκατά
είμαι πασαλειμμένος ως τα όρια με σβουνιά
τώρα αυτό θα μου το πεις παραξενιά
κι ότι δεν πάω καλά, έτσι απλά

Περαστικά, χαμπάρι δεν πήρες ότι έχουμε καρδιά
που ατίθασα χτυπάει και τραγουδάει
μα θέλει το νεράκι της, να πίν’ να ξεδιψάει
τον πόνο της να τον μεθάει και να γλεντάει

Περαστικά σου,
αγόρασες ταχύπλοο για τα δισέγγονά σου
μεγειά σου, δεν κάνω πλάκα, να το χαρείς, μα στάσου
τον πόνο που ‘χει μαζευτεί κι αγκομαχά ‘φουγκράσου
είναι τόσο κοντά σου

Περαστικά μου, έβαλα βουλοκέρι στα αυτιά μου
να μην ακούω το θόρυβο που κάνει η γενιά μου
λέω «μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη»,
μα η μοίρα επιβλήθηκε στην μοναξιά μου

Περαστικά σου,
πήρες κι ένα δάνειο που ‘θελε η πεθερά σου
μαγκιά σου, κούρεψες τα γρασίδια σου
έβγαλες τα φρύδια σου, πήρες τα δαχτυλίδια σου
κι αύξησες τα υπάρχοντά σου

Περαστικά μου, έμεινα να κοιτώ την συμφορά μου
παρηγοριά μου, η λύτρωση απ’ τα δεινά μου
θα δοκιμάσω μπας και βρω τη γιατρειά μου
στα γηρατειά μου εναποθέτω τη χαρά μου

Περαστικά σου, κόλλησαν νέα γρίπη τα παιδιά σου
καιρός να θάψεις τα προσχήματά σου,
άντε να εμβολιάσεις τα δικαιώματά σου
να κάνεις τεμενάδες σ’ όσους τρων απ’ τα δικά σου
και ταΐζουν την τεμπελιά και την ανευθυνότητά σου

Περαστικά μας, μας ψέκασαν μέχρι τα κόκκαλά μας
τα αεροπλάνα θα ποτίσουν τα σπίτια μας με χημικά
Όνειρα γλυκά, περαστικά και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
όπως λεν στο Πέραμα τα αλάνια με την περισσή μαγκιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: