24.9.09

Διάλογος μ’ ένα δαίμονα

Γόης, νταβατζής κι υποκριτής
γιος της ανυπακοής
εργάτης της φυγής
της θλίψης γητευτής
πανέμορφων αγγέλων πλανευτής
ας υποδεχτούμε ηχηρά
τ’ αφεντικό της γης

Μην ντραπείς, μην είσαι αφελής
να ‘σαι επιρρεπής και λίγο αγενής
να δοκιμάσεις τον καρπό
της απόλαυσης τον γευστικό
Όταν με ξαναδείς θα 'μαι σε θέση περιωπής
(τότε) έλα σε μένα γιε μου και θα πληρωθείς

Ποιος είσαι μπάρμπα και τι θες;
Ζητάς ψυχές καινούριες καθαρές
παράτησέ με να χαρείς
δεν είμαι φαν της ηδονής

Μιλάς σκληρά, εγώ μπορώ
να κατεβάσω τον ουρανό
έχω τη δύναμη, θα δεις,
να γίνω της μοίρας εξουσιαστής

Κλέψε ό,τι θες, πάρε ό,τι βρεις
μόν’ το χαμόγελο
απ’ το βλέμμα των παιδιών
μην διανοηθείς,
κ@ριόλη να καταχραστείς
γιατί μπροστά σου θα με βρεις

Ωραία τα λες, λυγάς καρδιές.
Πάνω στην κουβέντα ξεχάστηκε ο καφές
Να σε κεράσω να μου πεις
τι νοσταλγείς, τι επιθυμείς
τι θα πουλήσεις να το πάρεις
εφόσον τόσο το γουστάρεις

Μπαγάσα σταμάτα να πουλάς
φούμαρα κι υποσχέσεις της σειράς
εγώ ζητώ με προσευχή
κι ότι ο Θεός θελήσει θα μου δοθεί

Ναι, ναι το άκουσα κι αυτό
ζει κει ψηλά στον ουρανό
κι αφήνει εσένα εδώ στη γη
να κάνεις όλο το κουπί
Φίλε μου άνοιξε τα στραβά
σε κοροϊδέψανε για τα καλά
παπάδες κι άλλοι ειδικοί
εδώ υπάρχει η ζωή
να τη χαρείς να σε χαρεί

συνεχίζεται στη ζωή σου…

1 σχόλιο:

Ρομπέν είπε...

Βλέπω περάσαμε στα βαριά, στα απαγορευμένα. :)